سخنان دکتر سلیمی در گردهمایی روابط عمومی های جهاددانشگاهی

مدرس و پژوهشگر حوزه ارتباطات و رسانه در گردهمایی سراسری روابط عمومی های جهاددانشگاهی در مشهد تاکید کرد: با توجه به کمبود زمان و حجم بالای اطلاعات، باید نحوه ارائه سبک‌های خبری و ارائه محتوا در روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها تغییر یابد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر سلیمی افزود: جهان آینده جهان بصری است و برای مواجه با چنین جهانی، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها نیازمند این هستند که به سمت تولیدات بصری حرکت کنند.
وی تصریح کرد: به زودی با عصر اینترنت همه اشیا مواجه خواهیم شد، عصری که تمام اشیا هوشمند و متصل به اینترنت خواهند شد و رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها ناچارند به سراغ داده‌هایی بروند که برای مخاطبانشان قابل ارایه باشد.
وی ادامه داد: با توجه به رقابت جذب مخاطب در رسانه‌ها و روابط عمومی ها باید به سمت استفاده از پیام‌رسان‌هایی نظیر پیام‌رسان‌های تلفن همراه و یا سایر پیام‌رسان‌های اجتماعی حرکت کنیم.
به گفته این مدرس دانشگاه، شناسایی نیاز مخاطبان یکی از الزامات روابط عمومی در بصری‌سازی تولیدات محتوا  می‌باشد.
دکتر سلیمی تصریح کرد: ارایه اطلاعات به صورت اینفوگرافیک یکی از روش‌های بصری‌سازی است و طی سال‌های گذشته رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها گام‌هایی را در بحث‌های اینفوگرافیکی بر داشته‌اند.
گردهمایی مدیران و رابطان خبری جهاددانشگاهی سراسر کشور تا بعداز ظهر ۱۵ تیرماه در مشهد مقدس ادامه دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *