مراسم آیین دانش آموختگی دانشجویان مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان، این مراسم که در مجتمع غدیر و نهج البلاغه مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان برگزار شد فارغ التحصیلان مؤسسه در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد حضور داشتند.

در ابتدای مراسم که با حضور هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و دانشجویان به همراه خانواده هایشان برگزار شد، پس از قرائت قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، دکتر رضائی سرپرست مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی، به تشریح عملکرد مؤسسه و دانشجویان آن پرداخت و موفقیت های کسب شده در مؤسسه را نتیجه همکاری و همدلی دانشجویان و همکاران مؤسسه بیان نمود و راه اندازی انجمن فارغ التحصیلان مؤسسه را امری ضروری و مفید دانست.
در ادامه مهندس عطایی مسئول سابق مؤسسه و جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان عملکرد جهاددانشگاهی در جهت آموزش عالی و پرورش نیروهای متخصص و کارآمد در سطح استان اصفهان را تشریح نمود.
آقای مهندس تیموری رئیس محترم واحد صنعتی اصفهان دیگر سخنران این مراسم نیز با بیان اینکه پایان هرکاری شروع کاری جدید را به دنبال دارد، به بیان وظایف دانش آموختگان در دوران پس از تحصیل پرداخت.
گفتنی است علاوه بر اجرای موسیقی سنتی زنده و برنامه های شاد و مفرح، آیین قرائت سوگند نامه توسط دانشجویان مؤسسه اجرا شد.
در پایان دانشجویان تندیس فارغ التحصیلی و لوح تقدیر خود را از مسؤلین مؤسسه دریافت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *