بیانیه جهاددانشگاهی در محکومیت حملات تروریستی اخیر تهران

جهادانشگاهی در پی حملات تروریسی به مجلس و حرم مطهر امام خمینی(ره) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ جَاهِدِ الْكُفَّارَ وَالْمُنَافِقِينَ وَاغْلُظْ عَلَيْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ ﴿توبه آیه ی 73﴾

مزدوران استکبار و جلادان نامسلمان، امروز در تهران جمعی از روزه داران ضیافت الهی از جمله جهادگر جانباز جهاددانشگاهی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی تقوی رییس پیشین سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا را به رگبار گلوله بسته و مظلومانه به شهادت رساندند. این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه که در ادامه ی خباثت های دشمنان اسلام با ملت رشید ایران اسلامی صورت گرفت نشان از استیصال آنان و ضربات کاری اقدامات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران به ستون فقرات این پدیده ی شوم در منطقه دارد.
نهاد انقلابی جهاددانشگاهی با محکومیت حملات امروز مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) شهادت جمعی از هموطنان را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال شفای کامل مجروحان را مسألت می نماید.
بی شک اهتمام جدی مسوولان امنیتی و انتظامی که به فضل الهی تاکنون با صلابت توطئه های متعددی را خنثی نموده اند بر پیگیری و انهدام تروریست های نفوذ کرده به کشور مورد انتظار است.

جهاددانشگاهی
1396/3/17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *