اطلاعیه آزمون پایان ترم

با آرزوی سلامتی و موفقیت در امتحانات به اطلاع می رساند با عنایت به مصوبات جلسه 17/3/1399 هیأت رئیسه موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان و دستورالعمل چگونگی برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 دانشگاهها و ارزشیابی نیمسال جاری موارد زیر ابلاغ می گردد:

1- با توجه به اینکه بخشی از نمره پایان ترم مربوط به حضور در کلاسهای آنلاین و ارزشیابی، پروژه ها و تکالیف و … می باشد، لذا بخش پایانی امتحان بصورت غیرحضوری (مجازی) برگزار می گردد.

2- بازه زمانی امتحانات پایان ترم با توجه به اینکه برگزاری کلاسهای آموزشی غیر حضوری بمدت دو هفته تمدید گردید، از تاریخ 7/4/99 الی 25/4/99 خواهد بود.

3- با توجه به تغییر زمان امتحانات، جهت مشاهده روز و ساعت امتحان به پرتال خود در سامانه آموزش مراجعه نمایید.

4- لازم بذکر است عدم حضور در جلسه امتحان آنلاین در بازه زمانی مشخص شده بمنزله غیبت امتحان محسوب می گردد.

5- در صورتی که دانشجو مشکل دسترسی به اینترنت دارد می تواند با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد مقابله با کرونا (داشتن ماسک و دستکش الزامی است) از امکانات سایت موسسه جهت آزمون ها استفاده نماید.

تذکر: دانشجو موظف است جهت هماهنگی و رزرو کامپیوتر تا پایان خردادماه تقاضای خود را با تکمیل اطلاعات خواسته شده (نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، روز و ساعت امتحان) به آی دی  تلگرامی Ramin5549@  ارسال نماید.

6- لازم بذکر است دانشجویان متقاضی بند 5 می بایستی فرم خود اظهاری را تکمیل نموده (دریافت فرم) و حداکثر قبل از شروع امتحانات به معاونت دانشجویی تحویل نمایند.

بدیهی است مسئولیت ارائه اطلاعات صحیح و حفظ سلامت و ایمنی حضور در موسسه با شخص دانشجو خواهد بود .

فرم خود اظهاری دانشجو در پرونده سلامت دانشجو نگهداری می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *