بيانيه جهاددانشگاهي به مناسبت فرارسيدن سيزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

جهاددانشگاهی با صدور بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بر این موضوع که یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبارستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست، تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ گواهی می دهد از آن زمانی که پرچم سرخ اباعبدالله الحسین(ع) پیشاپیش پرچم سه رنگ ایران در میادین جهاد و جانبازی به اهتزاز درآمد و ملت بزرگ ایران به تأسی از مقتدای خود امام خمینی(ره) فرهنگ عاشورا را اساسنامه حیات و ممات خویش قرار داد، دیگر وقایع تلخی همچون تسلیم شدن کشور در جنگ های جهانی اول و دوم و فرجام کودتای ننگین 28 مرداد در عرصه سیاسی تکرار نشد. این عزت ملی مثال زدنی در برابر استکبار جهانی با محور آمریکای جنایتکار ثمره بنا کردن خاکریزهای اعتقادی در برابر دشمن است که بر تارک آن، شعار پرمغز “سیاست ما عین دیانت ماست” تابنده تر از پیش ظهور  و بروز پیدا کرد. 
یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبارستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.
اگرچه امروز همگان شاهدند که نظام سلطه خوی شیطانی خود را در لحن و کلام آشکار نموده و رییس جمهور آمریکا با وقاحت تمام، ملت بزرگ ایران را آماج توهین قرار می دهد اما مردم بصیر ایران و شاگردان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) دیر زمانی است که به تبعیت از آیه شریفه  “يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِكُمْ لاَ يَأْلُونَكُمْ خَبَالًا وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الآيَاتِ إِن كُنتُمْ تَعْقِلُون” مکر و حیله های دشمن را می شناسند و به دشمن اعتماد ندارند و دریافته اند که پایانی برای خباثت ها و دشمنی های آمریکا و نوچه های اروپایی ها و منطقه ای اش وجود ندارد.
اينك در آستانه فرارسيدن سيزدهم آبان ماه، جهادگران نهاد انقلابي جهاددانشگاهي ضمن گراميداشت اين روز و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای دانشجوی پیرو خط امام و شهدای دانش آموز اعلام مي‌دارند همگام با ساير آحاد مردم در راهپيمايي ضد استكباري 13 آبان شركت نموده و با تبعيت از ولايت فقيه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) حمايت همه جانبه خود را از تدابیر دولت محترم جمهوري اسلامي ايران در برابر هرگونه تحریم و تهدید دشمن ابراز مي‌دارند.  
جهادگران جهاددانشگاهي از آحاد ملت بزرگ ایران دعوت مي‌كنند تا با حضور پرشكوه خود در آيين‌هاي بزرگداشت سيزده آبان، دشمنان نظام را مأيوس و نور اميد را در دل مستضعفان و آزاديخواهان جهان برافروزند.  
 جهاددانشگاهی ۱۲ آبان ۹۶ 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *