قابل توجه فارغ التحصیلان گرامی
دانشجویانی که واحدهای درسی خود را به اتمام رسانده اند جهت انجام امور فارغ التحصیلی میبایست ابتدا درخواست چک لیست فراغت از تحصیل خود را ارسال نمایند. ( دانشجویان باید از طریق پرتال خود از مسیر مکاتبات اداری / فرم های درخواست / صدور چک لیست فراغت، درخواست صدور چک لیست فراغت خود را ارسال نمایند.)
توجه:
نکته شماره 1: دانشجو باید جهت تایید نهایی چک لیست، کارت دانشجویی خود را به اداره آموزش موسسه تحویل دهد.
نکته شماره 2: جهت اطلاع از ارسال چک لیست و مشاهده مراحل آن، درخواست خود را ببندید و مجددا از مسیر کارتابل نامه، درخواست صدور چک لیست فراغت خود را باز نموده و بر روی گزینه گردش در سمت راست صفحه، کلیک کرده و از ارسال آن مطمئن شوید. (درصورت ارسال درست چک لیست، کادر “کارشناس فارغ التحصیلان” سبزرنگ میشود.)
نکته شماره 3: دانشجو باید در مدت زمانی که گردش کار فراغت از تحصیل به انتها نرسیده است، درخواست خود را از مسیر گفته شده در نکته شماره 2، باز و بر روی گزینه یادداشت در سمت راست صفحه، کلیک نماید تا درصورتی که یادداشتی از قسمتهای مختلف گذاشته شده است، پیگیری و اقدام نماید.
نکته شماره 4: ریزنمرات، نامه لغو معافیت تحصیلی و نامه فارغ التحصیلی فقط در انتهای گردش کار به دانش آموخته تحویل داده میشود.
فارغ التحصیلانی که درخواست اصل دانشنامه را دارند، باید طبق اطلاعیه وزارت علوم که در ادامه بیان شده است، با توجه به فایل راهنمای تصویری درخواست خود را ارسال نمایند.
توجه:
پیرو بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص الکترونیکی شدن صدور دانشنامه های دانش آموختگان در قالب سامانه یکپارچه سازمان امور دانشجویان(سجاد)، اکنون در جهت تکمیل، توسعه و بهره برداری بانک اطلاعاتی دانش آموختگان سراسر کشور “فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی” عملیاتی گردید. لذا دانشجویان در شرف دانش آموختگی و نیز دانش آموختگان که دانشنامه قدیمی فاقد کد دارند می توانند کد صحت را از طریق پرتال سازمان https://portal.saorg.ir پس از ثبت نام اولیه در قسمت خدمات/اداره دانش آموختگان/دریافت تاییدیه تحصیلی اقدام نمایند.
فیلم و دستورالعمل دریافت کد صحت در ادامه آمده است:
جهت تحویل اصل مدرک تحصیلی، ارائه مدارک زیر مورد نیاز است. (لطفا قبل از مراجعه حضوری، جهت اطلاع از صدور مدرک با کارشناس فارغ التحصیلان با داخلی 205 یا از طریق نشانی alumnus.jahad@gmail.com تماس حاصل نمایید.)
1- اصل گواهی موقت (کپی برابر اصل مورد قبول نمی باشد)
2- اصل مدرک تحصیلی مقطع قبلی یا نامه لغو تعهد خدمت (درصورتی که در مقطع تحصیلی قبلی، دانشآموخته دانشگاه روزانه و دولتی بوده اید و تعهد خدمت رایگان دارید)
3- فرم تسویه حساب وام (درصورت داشتن وام، برای دریافت فرم تسویه حساب با مسئول وام صندوق رفاه هماهنگ کنید)
4- پرداخت مبلغ 44 هزار تومان به شماره حساب 22100027 بانک ملت به نام دانشگاه علم و فرهنگ و ارائه فیش واریزی یا رسید پرداخت
5- کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (مخصوص آقایان)
نکته: تحویل هرگونه مدرک تحصیلی فقط به خود شخص یا وکیل محضری ایشان امکان پذیر است.
جهت تحویل اصل مدرک تحصیلی، ارائه مدارک زیر مورد نیاز است. (لطفا قبل از مراجعه حضوری، جهت اطلاع از صدور مدرک با کارشناس فارغ التحصیلان با داخلی 205 یا از طریق نشانی alumnus.jahad@gmail.com تماس حاصل نمایید.)
1- اصل گواهی موقت (کپی برابر اصل مورد قبول نمی باشد)
2- اصل مدرک تحصیلی مقطع قبلی یا نامه لغو تعهد خدمت (درصورتی که در مقطع تحصیلی قبلی، دانشآموخته دانشگاه روزانه و دولتی بوده اید و تعهد خدمت رایگان دارید)
3- فرم تسویه حساب وام (درصورت داشتن وام، برای دریافت فرم تسویه حساب با مسئول وام صندوق رفاه هماهنگ کنید)
4- کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (مخصوص آقایان)
نکته: تحویل هرگونه مدرک تحصیلی فقط به خود شخص یا وکیل محضری ایشان امکان پذیر است.
ابتدا از آماده شدن مدرک تحصیلی خود از طریق ارتباط با کارشناس فارغ التحصیلان اطمینان یافته، سپس مدارک مورد نیاز برای تحویل مدارک را طبق سال ورودی خود به دانشگاه آماده کرده و به همراه کاغذ رسید زیر به آدرس موسسه ارسال نمایید.
متن رسید به صورت زیر است:
“اینجانب ……………. فرزند …………… به شماره ملی ……………… اصل مدرک (دیپلم، پیش دانشگاهی، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد) خودم را به صورت پستی از موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان تحویل می گیرم و مسئولیت عواقب آن را به عهده می گیرم.
امضا-اثر انگشت-تاریخ”
نکته بسیار مهم: به ازای هر یک از مدارکی که قرار است پست شود یک رسید از متن بالا باید ارسال گردد. به عنوان مثال اگر دانشجویی درخواست ارسال پستی اصل مدرک تحصیلی دیپلم و گواهی موقت کاردانی خود را دارد، باید یک متن رسید برای اصل مدرک دیپلم و یک متن رسید برای گواهی موقت کاردانی ارسال نماید – هر کدام در یک برگه جداگانه.
نکته بسیار مهم: متن رسید حتما روی برگه A4 نوشته شود.( درصورتی که امضا، اثرانگشت و برگه A4 نباشد، مدارک ارسال نخواهد شد.)
توجه نمایید که مدارک شما حدود پنج روز بعد از ارسال پستی به دست کارشناس فارغ التحصیلان می رسد. برای ارسال مدارک توسط کارشناس فارغ التحصیلان باید هزینه ارسال پستی را از طریق آدرس سامانه به نشانی sad.jdeihe.ac.ir قسمت پرداخت های متفرقه واریز نمایید. (دکمه پرداخت های متفرقه- موضوع پرداخت: هزینه پست- آیتم پرداخت: هزینه پست مدارک- در صورت فراموشی شماره دانشجویی عدد 1 را وارد نمایید)
آدرس پستی: اصفهان، انتهای بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان، خمینی شهر، شهرک منظریه، بلوار پردیس، موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان
صندوق پستی: ۴۴۳-۸۴۱۷۵
کد پستی: 8418155759