تاریخ بروزرسانی:1400/06/17

فارغ التحصیل گرامی لطفا تا آخر صفحه را به دقت مطالعه نمایید، تمامی سوالهای احتمالی شما پاسخ داده شده است.

دانشجویانی که تازه فارغ التحصیل شده اند و یا هنوز تسویه حساب فارغ التحصیلی انجام نداده اند، از داخل پرتال خود درخواست صدور چک لیست فراغت نمایند. (مکاتبات اداری/فرم های درخواست)

توجه

نکته شماره 1: حتما از ارسال چک لیست خود اطمینان حاصل نمایید. برای اینکار دکمه “گردش” در سمت راست صفحه را کلیک کنید و مطمئن شوید که کادر دانشجو قرمز شده است.

نکته شماره 2: در طول مسیر گردش تا انتهای آن، بر عهده دانشجو می باشد تا اگر یادداشتی از طرف همکاران گذاشته شده به آن پاسخ دهد.

نکته شماره 3: تا زمانیکه گردش کار به انتها نرسیده هیچ مدرکی از سمت مسئول فارغ التحصیلان به دانشجو تحویل داده نمیشود.

نکته شماره 4: ریزنمرات، نامه لغو معافیت تحصیلی و نامه فارغ التحصیلی فقط در انتهای گردش کار تحویل داده می شود.

در انتهای چک لیست برای درخواست مدرک قسمت فارغ التحصیلان ورودی 88 به بعد را مطالعه نمایید.

فارغ التحصیلان ورودی 88 به بعد:

الف: نحوه درخواست اصل مدرک:

1- وام تحصیلی تسویه شده باشد.(برای فارغ التحصیلانی که قبلا وام صندوق رفاه دانشجویی دریافت نموده اند)

2- تعهد به خدمت رفع شده باشد. (شامل فارغ التحصیلانی که مقاطع تحصیلی قبلی در دانشگاه دولتی و به صورت روزانه تحصیل نموده اند)

3- پرداخت هزینه مدرک تحصیلی (صفحه اول سامانه آموزش دانشگاه، دکمه پرداخت های متفرقه، موضوع پرداخت فارغ التحصیلی، آیتم پرداخت مدرک تحصیلی)

زمان آماده شدن مدرک حدود 4 ماه بعد از پرداخت هزینه. (لطفا بعد از واریز هزینه مدرک تماس نگیرید-در صورت فراموشی شماره دانشجویی عدد 1 را تایپ نمایید)

 

ب: مدارک مورد نیاز برای تحویل اصل مدرک:

1- فرم تسویه حساب وام (برای دریافت فرم با مسئول وام صندوق رفاه آقای جزینی داخلی 309 هماهنگ کنید)

2- اصل مدرک دوره قبل در صورتیکه دانشگاه مقطع قبلی به صورت روزانه و دولتی تحصیل نموده اید.

3- اصل گواهی موقت

4- کارت نظام وظیفه (مخصوص آقایان)

توجه: تحویل هر گونه مدرک فقط به خود شخص یا وکیل محضری ایشان امکان پذیر است. 

فارغ التحصیلان ورودی 87 به قبل:

در صورتیکه با مسئول فارغ التحصیلان تماس گرفتید و مدرک شما صادر نشده بود، مراحل درخواست صدور مدرک و تحویل مدرک عینا همانند دانشجویان ورودی 88 به بعد می باشد.

در غیر اینصورت مدارک زیر جهت تحویل اصل مدرک مورد نیاز است:

1- فرم تسویه حساب وام (برای دریافت فرم با مسئول وام صندوق رفاه آقای جزینی داخلی 309 هماهنگ کنید)

2- اصل مدرک دوره قبل در صورتیکه دانشگاه مقطع قبلی به صورت روزانه و دولتی تحصیل نموده اید.

3- اصل گواهی موقت (کپی برابر اصل مورد قبول نمی باشد)

4- کارت نظام وظیفه (مخصوص آقایان)

5- فیش 44 هزار تومانی به حساب دانشگاه علم و فرهنگ به حساب شماره 221000/27 بانک ملت

(درصورتیکه قبلا گواهی موقت تحویل نگرفتید مبلغ فیش 64هزار تومان می باشد)

توجه: تحویل هر گونه مدرک فقط به خود شخص یا وکیل محضری ایشان امکان پذیر است. 

برای هر گونه سوال از  مدرک تحصیلی و یا زمان آماده شدن آن با آدرس الکترونیکی alumnus.jahad@gmail.com مکاتبه نمایید. در اسرع وقت در ساعات اداری به شما پاسخ داده می شود.

لطفا از تماس های غیر ضروری به دانشگاه خودداری نمایید.

 

برای دریافت ریزنمرات و یا نامه فارغ التحصیلی یک پیام حاوی نام و نام خانوادگی و کد ملی و مقطع تحصیلی به آدرس الکترونیکی مسئول فارغ التحصیلان ارسال نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال پستی:

ابتدا از آماده شدن مدرک با مکاتبه الکترونیکی با مسئول فارغ التحصیلان اطمینان یافته سپس مدارک مورد نیاز برای تحویل مدرک طبق هر ورودی را آماده کرده همراه با کاغذ رسید زیر به  آدرس موسسه ارسال نمایید.

متن رسید: “اینجانب ……………..به شماره ملی ……………… اصل مدرک (دیپلم، پیش دانشگاهی، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد) خودم را به صورت پستی از موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان تحویل می گیرم و مسئولیت عواقب آن را به عهده می گیرم.  امضا-اثر انگشت-تاریخ”

متن رسید حتما روی برگه A4 نوشته شود.

توجه نمایید که مدارک شما حدود پنج روز بعد از ارسال پستی به دست مسئول فارغ التحصیلان می رسد. برای ارسال مدارکتان توسط مسئول فارغ التحصیلان باید هزینه ارسال پستی را از طریق پرداخت های متفرقه واریز نمایید. (دکمه پرداخت های متفرقه- موضوع پرداخت: هزینه پست- آیتم پرداخت: هزینه پست مدارک- در صورت فراموشی شماره دانشجویی عدد 1 را تایپ نمایید)

آدرس پستی: اصفهان، انتهای بلوار دانشگاه صنعتی، خمینی شهر، شهرک منظریه، بلوار پردیس، موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان

صندوق پستی: ۴۴۳-۸۴۱۷۵

کد پستی: 55759- 84181

43752