نام و نام خانوادگی:ناهید حسین پور
عنوان پایان نامه: Attitudes of Iranian Novice and Experienced EFL Teachers towards the Use of Dynamic Assessment principles
رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی
مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد ناپیوسته
استاد راهنما اول: دکتر امید طباطبایی
چکیده:

این مطالعه با هدف بررسی نگرش معلمان تازه کار و مجرب زبان انگلیسی نسبت به کاربرد اصول ارزشیابی پویا در کلاس های زبان انگلیسی انجام شد. برای این منظور، 30 معلم زبان انگلیسی، 15 نفر مبتدی و 15 نفر با تجربه، تدریس در سه شعبه از یک موسسه زبان معتبر بر اساس در دسترس بودن و تمایل به شرکت در این مطالعه انتخاب شدند. پرسشنامه معتبری در مورد نگرش نسبت به اصول ارزیابی پویا به آنها داده شد. پاسخ آنها با استفاده از آزمون t تک نمونه ای مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. تجزیه و تحلیل آماری داده ها نشان داد که هر دو گروه نگرش مثبتی نسبت به کاربرد اصول DA در کلاس های زبان انگلیسی داشتند. این مطالعه دارای مفاهیم مفیدی برای معلمان زبان انگلیسی و طراحان آزمون است که در پایان مطالعه مورد بحث قرار گرفت.

کلیدواژه: نگرش، ارزشیابی پویا، ارزشیابی