انتخاب ستفا به عنوان هاب منطقه‌ای دانشگاه “پوترا”ی مالزی

سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) به عنوان هاب منطقه‌ای دانشگاه “پوترا”ی مالزی جهت تسهیل ارتباطات انتخاب شد.

دکتر فرزاد حجازی رئیس مرکز همکاری خدمات تخصصی در خاورمیانه و ترکیه دانشگاه “پوترا”ی مالزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بنا به مذاکراتی که با سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) انجام شد تلاش داریم این مرکز را به عنوان هاب منطقه‌ای خود در راستای تسهیل ارتباطات انتخاب کنیم.

وی افزود: جهاد دانشگاهی توانایی‌های زیادی داشته و در سراسر کشور نمایندگی دارد و از طرفی ظرفیت‌ها و سیاست‌های مشابهی نیز با دانشگاه ما دارد، از این رو تصمیم گرفتیم با این نهاد به عنوان هاب منطقه‌ای خود شروع به کار کنیم.

رئیس مرکز تحقیقات، نوآوری و خدمات ویژه در خاورمیانه و ترکیه دانشگاه “پوترا”ی مالزی ادامه داد: در نظر داریم سرویس‌های خود را از این طریق ایجاد کنیم و با مراکز پژوهشی و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان ارتباط گرفته و با همکاری بلندمدت در ایجاد پارک‌های فناوری و مراکز نوآوری در دانشگاه‌ها کمک کنیم.

حجازی با بیان اینکه  قصد داریم به مدیریت نوآوری و تجاری سازی نیز کمک کنیم، گفت: تیم همکار با جهاد دانشگاهی نیز سازوکارهای لازم را در این زمینه آغاز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *