تفاهم نامه همکاری

تفاهم نامه همکاری بین موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی اصفهان و شرکت بهیار صنعت سپاهان به منظور همکاری در امور آموزشی و پژوهشی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه جهاددانشگاهی استان اصفهان سرپرست موسسه جهاددانشگاهی اصفهان در این آیین با تاکید بر توانایی‌های موسسه در حوزه‌های مختلف، افزود: موسسه جهاددانشگاهی اصفهان در کنار رسالت خود که آموزش و تربیت نیروی انسانی است آمادگی همکاری علمی، تحقیقاتی و پژوهشی را با سایر ادارات و ارگان‌های اجرایی دارد.

دکتر وحید جوانبخت استفاده مطلوب از توانایی‌های علمی، پژوهشی و کارآفرینانه اعضای هیات علمی در ارائه موضوعات پژوهشی مرتبط با فعالیت‌های شرکت بهیار صنعت ، انجام پروژه‌های پژوهشی، ارزیابی و نظارت برگزاری همایش ها، سمینار‌ها و نشست‌های علمی و تخصصی مشترک را از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه دانست.
او اضافه کرد: در سال‌های اخیر اقدامات بزرگی توسط همکاران و اعضای هیات علمی موسسه صورت گرفته است و دستاورد‌های بسیاری نیز در سطح استانی و ملی داشته‌ایم.
مهندس فرید نجات بخش مدیرعامل شرکت بهیار صنعت هم با اشاره به نقش جهاددانشگاهی در تربیت نیروی انسانی کارآمد اظهارداشت شرکت بهیار صنعت استفاده از ظرفیت علمی و تیم قوی موسسه جهاددانشگاهی اصفهان را در جهت برطرف کردن نیاز‌های خود و جامعه کاربردی می داند و این شرکت درصدد است با ورود به فاز علمی و مهندسی،گستره فعالیت‌های خود را افزایش داده و وارد فضای جدیدی شود.

با امضای این تفاهم نامه موسسه جهاددانشگاهی اصفهان و شرکت بهیار صنعت می توانند از ظرفیت طرف دیگر در انجام پروژه های تحقیقاتی، برگزاری همایش ها و کارگاه های تخصصی، رخدادهای کارآفرینی، امور کارآموزی دانشجویان و انجام آزمایش های تخصصی بهره مند شوند .

ایجاد زمینه جهت انجام فرصت مطالعاتی اساتید و دانشجویان، همکاری در معرفی نیروی انسانی شرکت بهیار صنعت، و حمایت از پایان نامه های دانشجویی از دیگر موارد مهم انعقاد این تفاهم نامه است.

مدت زمان اجرای این تفاهم نامه 2 سال است و بعد از این مدت نیز با موافقت طرفین قابلیت تمدید را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *