تقدیر و تشکر رئیس مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان از همکاران موسسه در مدیریت بحران ناشی از شیوع کرونا

با سلام خدمت همکاران گرامی

احتراماً، همانگونه که مستحضرید نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398  نیمسالی بود که درآن سختی­های زیاد ناشی از همه ­گیری بی­ سابقه ویروس کرونا درسطح جهانی را تجربه کردیم و موسسه آموزش ­عالی جهاد دانشگاهی­استان­اصفهان دراین شرایط سخت، همگام با دانشگاه های بزرگ کشور و براساس دستورالعمل ­های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جهاددانشگاهی و ستاد ملی مقابله با کرونا و با تکیه بر توان اعضاء محترم خود و بهره­ گیری از خردجمعی توانست این نیمسال را با حداقل خسارت، حداکثر بهره وری ممکن و حفظ سلامتی همکاران و  دانشجویان سپری نماید.

اطمینان دارم اجر تلاش شما جهادگران در این عرصه نزد خداوند متعال محفوظ است و موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان با همکاری شما عزیزان می تواند این تهدید را به فرصت و سپس به مزیت تبدیل نماید.

ضمن عرض خداقوت خدمت همه همکاران و تشکر فراوان از مشارکت و همراهی شما  بزرگواران با این­ موسسه در مدیریت بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا ، ارائه نقاط قوت و ضعف آموزش­های نیمسال گذشته جهت بهبود کیفیت آموزش موسسه  درسنوات آتی مزید امتنان خواهد بود. از خداوند ­متعال سلامتی و توفیق روزافزون شما را مسئلت می­نمایم.

به امید توفیق الهی
عبدالحسین رضائی
     رئیس موسسه                                  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *