ایسنا – آغاز تکمیل ظرفیت کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در موسسه جهاددانشگاهی اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان گفت: تعداد ۱۰۳۰ نفر در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در حوزه خمینی شهر باهم به رقابت پرداختند.

علیرضا نجفی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: هشتمین آزمون استخدامی کشور روزهای پنج شنبه و جمعه صبح همزمان با سراسر کشور در شهرستان خمینی شهر به میزبانی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: تعداد ۱۰۳۰ نفر در این آزمون در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد، ۵۲۰ نفر روز پنجشنبه و ۵۱۰ نفر نیز در روز جمعه در این آزمون شر کت کردند.

آغاز تکمیل ظرفیت کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان همچنین از آغاز تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجوی بدون آزمون در مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در این موسسه خبر داد و گفت: علاقه مندان به تحصیل در رشته های نرم افزار کامپیوتر، الکترونیک، حسابداری بازرگانی، امور اداری و صنایع شیمیایی در مقطع کاردانی پیوسته و رشته های مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی تکنولوژی استخراج معادن زیرزمینی، مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی، مهندسی تکنولوژی الکترونیک، مهندسی اجرایی عمران، حسابداری، مدیریت صنعتی، مترجمی زبان انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ناپیوسته از ۱۱ دی ماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

نجفی افزود: متقاضیان جهت اطلاع از شرایط ثبت نام می توانند، از ساعت ۸ الی ۲۲ با شماره تلفن۳۳۶۶۶۶۸۶ -۰۳۱ و یا ۰۹۹۱۲۷۰۷۵۲۱ تماس بگیرند.

مشاهده لینک خبر در ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *