ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته

ضمن عرض تبریک خدمت پذیرفته شدگان موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان به عرض می رساند برای ثبت‌نام از روز شنبه 11 بهمن 99 با در دست داشتن مدارک لازم (به شرح زیر) به ساختمان شماره ۲ موسسه واقع در اصفهان، خیابان جابر انصاری، جنب بوستان بهشت مراجعه نمایند مراجعه نمايند.

مدارک موردنيازجهت ثبت نام:

1-اصل و يک برگ تصوير مدرک کاردانی
2- نامه فارغ التحصيلی و يا لغو معافيت تحصيلی
3- ريزنمرات
4- تاييديه تحصيلی
5- کپی تمام صفحات شناسنامه يک سری
6- کپی پشت و رو کارت ملي دو سری
7- شش قطعه عکس تمام رخ 4 * 3 تهيه شده در سال جاری
8- دوازده قطعه عکس تمام رخ 4 * 3 تهيه شده در سال جاری برای برادران مشمول
9- مدرکی که وضعيت نظام وظيفه را با توجه به بند (مقررات وظيفه عمومی)مشخص کند
درخواست ريزنمرات و تاييديه تحصيلی توسط مؤسسه انجام می پذيرد لذا پيگيری وصول آن در مؤسسه برعهده دانشجو می باشد.

یادآوریهای مهم:

1-همه پذيرفته‌شدگان می‌بايست حداكثر تا تاريخ 99/11/30 دارای مدرك كاردانی (فوق‌ ديپلم) باشند، در غير اينصورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

2-‌ پذيرفته‌شدگان دوره روزانه اين مرحله خواه در رشته قبولی ثبت‌نام نمايند و يا ننمايند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصيل مجاز به ثبت‌نام و شركت در آزمون سراسری سال 1400 به منظور انتخاب رشته‌هاي دوره روزانه نخواهند بود.

3- همه پذيرفته‌شدگان می‌بايست در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند. عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصيل آنان تلقی خواهد شد.

4- پذيرفته‌شدگان مندرج در اين اطلاعيه كه قبلاً در يكي از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در رديف پذيرفته شدگان نهايی قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط، قبولی قبلی آنان لغو گرديده و می‌بايست منحصراً در رشته قبولی جديد به تحصيل بپردازند. ضمناً اين دسته از متقاضیان لازم نيست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلكه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در اين اطلاعيه، مدارك ثبت‌نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد.

5- پذيرفته‌شدگان مرد لازم است با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظيفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 5 دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 واجد شرايط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

6- از پذيرفته‌شدگانی كه دارای مغايرت معدل (معدل مندرج در مدرك تحصيلي آنان كمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالي از سوی متقاضیان به اين سازمان باشد) و یا مغایرت عنوان مدرک کاردانی می‌باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل خواهد آمد. لذا ضرورت دارد اين‌دسته از پذيرفته‌شدگان مدارك لازم را به دانشگاه محل قبولی ارائه نمايند تا بررسی لازم در مدارك و مستندات ارائه شده صورت گيرد. متقاضیانی كه دارای مغايرت معدل و یا مغایرت عنوان مدرک کاردانی می‌باشند مي‌بايست وضعيت نهايی خود را تا پايان بهمن ماه از دانشگاه محل قبولی پيگيری نموده و از مراجعه به اين سازمان جداً خودداری نمايند. درصورت لزوم چنانچه در اين رابطه سوالی دارند می‌توانند از روشهایی که در انتهای این اطلاعیه اعلام گردیده با این سازمان مکاتبه نمایند.

7- در هر مرحله‌ از پذيرش (ثبت‌نام‌، پذيرش و يا هنگام‌ تحصيل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ متقاضی حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات نادرست ارائه داده و واجد شرايط نمی‌باشد، قبولی وی‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *