قابل توجه کلیه دانشجویان

دانشجویانی که اتمام سنوات می باشند و دروس باقی مانده دارند ، جهت انتخاب واحد در نیمسال 2-400 (بهمن)، در قسمت مکاتبات اداری /فرمهای درخواست / مجوز ادامه تحصیل ، درخواست سنوات خود را قبل از انتخاب واحد ارسال نمایند.

لازم بذکر است دانشجویان کاردانی ، کارشناسی ناپیوسته، ارشد که نیمسال 2-400 (بهمن) ترم 5 و کارشناسی پیوسته ترم 9 محسوب می شوند می بایستی اولین ترم سنوات را ارسال نمایند.

-دانشجویان کاردانی ، کارشناسی ناپیوسته که نیمسال 2-400 (بهمن) ترم 6 و کارشناسی پیوسته ترم 10 محسوب می شوند می بایستی دومین ترم سنوات را ارسال نمایند.(جهت الصاق مجوز بر روی یک کاغذ سفید درخواست خود را نوشته و سپس الصاق نمایید)

-دانشجویان ارشد که نیمسال 2-400 ترم 6 محسوب می شوند ، دومین ترم سنوات درخواست خود را ارسال نمایند(جهت الصاق می بایستی فرم پیشرفت کار پایان نامه تکمیل و پس از تایید استاد راهنما و مدیر گروه الصاق نمایند)

-دانشجویان کاردانی ، کارشناسی ناپیوسته و ارشد که نیمسال 2-400 ترم 7 و کارشناسی پیوسته که ترم 11 محسوب می شوند ، می بایستی جهت اخذ سنوات از طریق سامانه سجاد و در پرتال دانشجویی خود کمیسیون موارد خاص اقدام نمایند.

در زمان درخواست در سامانه سجاد جهت فیش واریزی ، یک برگه سفید بارگذاری گردد و پس از بررسی در صورت ارسال به دانشگاه اصفهان مبلغ خواسته شده واریز شود.

-دانشجویان که مشروطی بیش از حد(دومین مشروطی برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، سومین ترم مشروطی برای دانشجویان کارشناسی پیوسته) دارند در سامانه آموزش مکاتبات اداری /فرمهای درخواست / مجوز ادامه تحصیل ، درخواست بازگشت به تحصیل بعلت مشروطی خود را قبل از انتخاب واحد ارسال نمایند.

-دانشجویان کاردانی ، کارشناسی ناپیوسته و ارشد با دو ترم مشروطی و کارشناسی پیوسته با 4 ترم مشروطی می بایستی از طریق سامانه سجاد و با ارائه مدارک اقدام نمایند.

جهت مشاهده درخواستهای ارسالی خود در قسمت مکاتبات اداری /کارتابل نامه ، درخواست خود را باز کرده و گردش کار و یادداشتهای آن ملاحظه گردد.

اداره آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *