نکات مهم برای شرکت در آزمون آنلاین

ضمن آرزوی موفقيت برای شما دانشجوی گرامی، به منظور شرکت در آزمونهای آنلاين به نکات زير توجه فرماييد:

1- با توجه به احتمال قطعی برق در زمانهای خاص، توصیه میگردد به نحو مقتضی (به عنوان نمونه اپلیکیشن برق من) در جریان زمان قطعی برق منطقه خود قرار گرفته و نسبت به بستر اینترنت پر سرعت و پهنای مناسب تمهیدات و پیش بینی لازم را داشته باشید.

2- کلیه اطلاعات مندرج در کارت آزمون خود را بررسی و با اطلاعات سامانه آزمونهای آنلاین تطبیق داده و در صورت مغایرت احتمالی موضوع را از طریق اداره آموزش پیگیری نمایید.

3- در صورت بروز مشکل در بارگذاری پاسخنامه های عکس گرفته شده، نسبت به رفرش نمودن یا خروج و ورود مجدد از سامانه اقدام نمایید (فیلتر شکن سیستم بایدغیر فعال باشد).

4- پيشنهاد می گردد تنظيمات دوربين و يا گوشی تلفن همراه به گونه ای انجام گيرد که ضمن رعايت وضوح لازم، حجم فايل ها برای الصاق و صرفه جويی در زمان حداقل گردد.

5- در طول برگزاری امتحان در صورت نیاز به وقت اضافه، با استاد مربوطه در داشبورد مجازی کلاسها هماهنگی های لازم با مدرس صورت گیرد.

6- از ارسال هر گونه جواب در واتساپ، ایمیل و سایر موارد خوداری نموده و بارگذاری پاسخها صرفا در سامانه آموزش انجام گردد.

7- معیار پاسخگویی به امتحان، زمان اعلام شده توسط مدرس در سامانه آزمونهای آنلان می باشد (زمان بندی اعلام شده در کارت امتحان حداکثر می باشد).

8- به منظور آشنايی با فرمت امتحان، قبل از شروع آزمون دانشجو می تواند بخش راهنمای هر امتحان را مشاهده نمايد.

9- قبل از تایید نهایی نسبت به پاسخهای خود اطمینان حاصل نمایید (تایید کردن آزمون به منزله تحویل پاسخنامه و اتمام امتحان می باشد).

10- پيش از شروع امتحانات از تنظيم بودن ساعت سيستم خود با ساعت رسمی کشور اطمينان حاصل نماييد.

11- با توجه به رهگيری کليه عمليات دانشجو در سامانه، لطفا از در اختيار دادن نام کاربری و رمز عبور خود به ديگران جداً خودداری فرماييد.

12- با توجه به ثبت IP ورود به سامانه دانشجو در سامانه آموزش و قابليت رهگيری ورود و خروج دانشجويان به سامانه، از اتصال با IPهای مختلف در يک آزمون خودداری فرماييد (مصاديق تقلب می باشد)

13- در صورتی که با گوشی وارد سامانه آموزش می شوید و صفحه سفید به شما نمایش داده میشود می بایستی با سیستم وارد شده و قسمت ارزشیابی را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *