وام صندوق رفاه دانشجویی – دریافت فرم ها و فایل راهنما

قابل توجه دانشجویان متقاضی وام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم
ثبت نام وام شهریه ترم جدید از منابع صندوق رفاه و بانک  قرض الحسنه مهر ایران از تاریخ 16 بهمن 1399 با شرایط زیر آغاز گردید.

1) مبلغ وام مقاطع کاردانی و کارشناسی هرترم 10.000.000 ریال و مقطع کارشناسی ارشد 20.000.000 ریال.
2) دانشجویانی که در ترم های گذشته از وام صندوق رفاه با معرفی به بانک مهر ایران استفاده نموده اند با مراجعه به پرتال دانشجویی صندوق رفاه (bp.swf.ir)، نسبت به ثبت درخواست وام اقدام نمایند.
3) دانشجویان جدید الورود و یا دانشجویانی که برای اولین بار درخواست وام دارند پس از مطالعه فایل های آموزشی، فرم سند تعهد محضری را دانلود و با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی ثبت و ممهمور نموده با مدارک (کپیشناسنامه و کارت ملی دانشجو و ضامن و مدارک حقوقی ضامن) به مسئول اداره رفاه موسسه اتاق 312 تحویل نمایند.
4) دانشجویان ورودی سال های تحصیلی گذشته موسسه بهره مند از وام شهریه بانک قرض الحسنه مهر ایران، در صورت تمایل، از سال تحصیلی جدید پس از ارائه سند تعهد جدید ممهور و ثبت شده در دفاتر اسناد رسمی و­تحویل مدارک اشاره شده بند 3 به اداره رفاه موسسه می توانند از وام شهریه صندوق رفاه استفاده نمایند.
5) کلیه دانشجویان متقاضی وام جهت ثبت نام ودرخواست وام دانشجویی به پرتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir مراجعه و با تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی، درخواست وام خود را ثبت نمایند.

جهت دسترسی به فرم و فایل آموزشی بر روی نام هر فرم کلیک نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *