پایان نامه دانشجویان ارشد

دانشجویانی که پایان نامه خود را در نیمسال 991 اخذ نموده و قصد دفاع از پایان نامه خود را دارند (طبق مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی) می بایستی حداکثر تا تاریخ 10 اسفند 99 اعلام آمادگی دفاع نموده و نوبت دفاع اخذ نمایند.آخرین مهلت دفاع برای ترم مهر (991)، 20 اسفند ماه خواهد بود و تاریخ های اعلام شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

نکته:

1- دانشجویانی که پروپوزال خود را در قسمت تحصیلات تکمیلی بارگذاری نموده اند جهت اعلام آمادگی دفاع، در پرتال خود، قسمت تحصیلات، گردش برگزاری دفاع را ارسال نمایند.

2- دانشجویانی که پروپوزال آنها قبلا در سامانه بارگذاری نشده است می بایستی فرم اعلام آمادگی دفاع را بصورت حضوری تکمیل و اقدام نمایند.

3- دانشجویانی که در نیمسال 991 پایان نامه را اخذ و قصد تمدید آن را در نیمسال 992 دارند، می بایستی درخواست سنوات خود را ارسال و سپس در قسمت درخواست های متفرقه، درخواست تمدید ارسال نمایند.

4- دانشجویانی که در نیمسال 992 قصد اخذ پایان نامه را دارند می بایستی موضوع پروپوزال خود را در پرتال خود / تحصیلات تکمیلی / گردش تصویب موضوع پروپوزال ، بارگذاری نموده و پیگیر تایید آن در قسمت گردش کار باشند. آخرین زمان تصویب موضوع پروپوزال 20 اسفند ماه می باشد.

بعد از تصویب موضوع پروپوزال و تایید گردش آن می بایستی در پرتال خود /تحصیلات تکمیلی / گردش تصویب پروپوزال را باز کرده و اطلاعلات خواسته شده را تکمیل و ارسال نمایید.آخرین زمان تایید اطلاعات گردش تصویب پروپوزال 30 فروردین 1400 می باشد. دانشجویان توجه داشته باشند پس از ارسال گردشهای فوق در قسمت مکاتبات اداری/ کارتابل نامه ، می توانید گردشی را که قبلا ارسال کرده اید را باز کرده و در قسمت یاداشتها و گردش کار روند آن را ملاحظه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *