گردهمایی روابط عمومی‌های جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

مدیر کل روابط عمومی جهاددانشگاهی خبر داد: گردهمایی مدیران و رابطان خبری واحدهای سازمانی سراسر کشور این نهاد با شعار “فرهنگ جهادی، تولید دانش بنیان، آموزش تخصصی برای اشتغال بر بال روابط عمومی عمل گرا” و با حضور دکتر سید حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در روزهای 14 و 15 تیرماه به میزبانی واحد خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، ابوالقاسم رئیسی با اعلام این خبر افزود: گردهمایی مدیران و رابطان خبری روابط عمومی های این نهاد با شعار ” فرهنگ جهادی ،تولید دانش بنیان ،آموزش تخصصی برای اشتغال بر بال روابط عمومی عمل گرا” به مدت دو روز در مشهد برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به شعار یاد شده خاطرنشان کرد :از آنجایی که جهاددانشگاهی  نهادی پیشرو و پویا، با فعالیت متنوع و گسترده در حوزه های علم، فرهنگ و آموزش است، نیازمند یک روابط عمومی علمی و عملگرا می باشد.
رئیسی ادامه داد: به همین دلیل فعالان روابط عمومی این نهاد باید شناخت به روز مخاطبان، تغییرات تکنولوژیکی ارتباطی، استقبال و پیشگامی در تحولات محیطی و واقع بینی در فرآیندهای ارتباطات که از اصول روابط عمومی عمل گراست را سر لوحه کار خود قرار دهند تا این نهاد بتواند فرهنگ جهادی را نهادینه کرده، تولید دانش بنیان را گسترش و آموزش تخصصی برای اشتغال را در بهترین وضعیت به جامعه هدف خود ارایه کند و در نهایت تصویر مثبت این نهاد نزد افکار عمومی حفظ و تقویت شود.
مدیر کل روابط عمومی جهاددانشگاهی، فراهم ساختن فضای مناسب برای تبادل تجربیات، بررسی مشکلات و نارسایی های این حوزه در بدنه جهاددانشگاهی و ارایه راه کارهای مناسب افزایش اثر بخشی فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی های این نهاد را از اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد.
وی آموزش کارکنان روابط عمومی و بهسازی توان علمی – تخصصی آنان را یکی از امور بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: برگزاری دو کارگاه آموزشی در حوزه رسانه و بصری سازی محتوای روابط عمومی با حضور اساتید مجرب در این راستا صورت می پذیرد.
رئیسی رونمایی از فاز اول پرتال اطلاع رسانی جهاددانشگاهی، برگزاری کمیسیون های تخصصی، جلسات پرسش و پاسخ و ارایه نظرسنجی های انجام شده و کارگاه آموزشی ویژه مشاغل حساس را از دیگر برنامه های مهم این گردهمایی دو روزه برشمرد.
مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی در پایان با اشاره به اینکه گردهمایی روابط عمومی ها پس از پنج سال وقفه قرار است، برگزار شود ابراز امیدواری کرد با بهره مندی  از نتایج این رویداد شاهد پویایی هرچه بیشتر روابط عمومی های این نهاد انقلابی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *