بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز مبارزه با استکبار جهانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان 1358 روزی افتخار آمیز برای ملت ایران و نشانه ای پر نور در راه عزت طلبی و استقلال خواهی پیروان خط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس سره) است.

با وجود گذشت سال ها از حماسه ی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پر شور دانشجو، ابعاد این اقدام جسورانه ی مبتنی بر بصیرت و متکی به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، همچنان نماد، نشانه و سرمشقی ارزشمند برای دوران کنونی است که در آن دیپلماسی، نفوذ و میدان داری فرهنگ آمریکایی سعی در اخفای متقلبانه ی خوی استکباری ایالات متحده ی آمریکا دارد. پیشتازی دانشجویان پیرو خط امام در موضوع دشمن شناسی و دارا بودن نگاهی فراتر از قدرت سخت و تجهیزات نظامی به دشمن، یعنی آن چه که امروز از آن به عنوان جنگ نرم یاد می شود، تحسین برانگیز و شایسته بررسی و مطالعه ی عمیق توسط نسل جوان و به ویژه دانشجویان است.

 شناخت مکر و حیله‌های امروز نظام سلطه که با بودجه های سرسام آور در حوزه های غیر نظامی، ملت های دنیا را تهدید می کند، همچنین عدم اعتماد به دشمن برای پایان دادن به خباثت‌هایش با وجود اقدامات آشکار و پنهان در مجامع بین المللی و حملات گسترده رسانه ای، اطللاعاتی و تبلیغاتی از وظایف آحاد ملت هایی است که دل در گرو عزت، آرمان ها و استقلال خود دارند.

ملت رشید ایران بارها و بارها در عرصه های مختلف سیاست داخلی و خارجی، علم و فناوری، فرهنگ و اقتصاد کارآمدی دین را به مدد تعالیم قرآن کریم و عترت طاهرین (ع) تجربه کرده‌اند که استکبار ستیزی نیز از جمله آنهاست. مبارزه ای همیشگی با دشمنانی که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ مخالفت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر ملت کوتاهی نکرده اند.

اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، ضمن مرور و بزرگداشت حماسه ی افتخار آمیز تحقیر دشمن زبون، جهادگران نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی اعلام می‌دارند همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان شرکت نموده و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) امکانات فناورانه و دستاوردهای فرهنگی خود به ویژه برکات فرهنگ جهادی را برای یاری رسانی به دستگاه های اجرایی کشور در مسیر حفظ استقلال، عزت ملی و تعالی اجتماعی به کار گیرند. اعضای این نهاد از عموم ملت شهید پرور ایران اسلامی دعوت می‌کنند تا با حضور پرشکوه خود در آیین‌های بزرگداشت سیزده آبان، آرمان های ضداستکباری و ظلم ستیزانه انقلاب اسلامی را همچون گذشته، زنده نگه دارند.                 

جهاددانشگاهی

12آبان ماه 1398

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *