وظایف اداره خدمات عمومی
الف : امور خدمات
1- نظارت بر کار خدمتگزاران و تعیین محل خدمت آنها .
2- کنترل روزانه وضعیت نظافت، خدمت رسانی و آبدارخانهها .
3- نظارت بر فضای عمومی مؤسسه و کلاسهای آموزشی و همکاری با معاونت آموزشی مؤسسه جهت سرویس دهی کلاسهای آموزشی، کارگاهها، آزمایشگاهها و امور فوق برنامه .
4- حفظ و نگهداری اموال تحویلی .
5- ارائه گزارشات ماهانه از نحوه خدماترسانی و طرح مشکلات و نیازها.
ب : امور تأسیسات
1- نگهداری کلیه تأسیسات منصوبه .
2- تعمیر و نگهداری تجهیزات گرمائی و سرمائی مؤسسه .
3- تعمیر و نگهداری سیستم برق رسانی، آبرسانی و گازرسانی .
4- تعمیر و نگهداری سیستم ارتباطی .
5- ساخت تجهیزات موردنیاز در حد امکانات مؤسسه .
6- درخواست خرید اقلام درخواستی فنی به یگانهای دیگر ساختمان.
7- ایجاد هماهنگیهای لازم مابین پرسنل پرسنل ساختمان و شرکت تاسیساتی.
8- ارائه دادن راهکارهای مفید در بهینه سازی مصرف در ساختمان مرکزی.
9- ایجاد هماهنگی بین مدیریت و پیمانکارهای تاسیساتی.
10- مدیریت لازم در مورد مصرف اقلام خریداری شده تاسیساتی.
11- ارائه لوازم مورد نیاز تاسیساتی به شرکت نگهدارنده تاسیسات ساختمان.
ج : امور نقلیه
1- ثبت میزان سوخت و کارکرد اتومبیلها در دفتر مربوطه انجام امور مربوط به بیمه وسایل نقلیه .
2- رسیدگی به تصادفات، تخلفات رانندگان و کلیه امور مربوط به تعمیرات، شمارهگذاری اتومبیلها و طرح ترافیک .
3- کنترل ورود و خروج رانندگان .
4- نظارت در برآورد هزینه تعمیر وسایل نقلیه و صدور دستورات لازم به منظور تعمیر آنها .
5- صدور برگههای مأموریت، و تهیه گزارشات ماهانه تفکیکی از میزان کارکرد اتومبیلها.
6- نظارت بر امور سرویس عمومی کارکنان.