وظایف معاونت پشتیبانی
1- نظارت بر حسن جریان کلیه امور حوزههای تحت سرپرستی .
2- صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین حوزههای دیگر .
3- سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات حوزههای تحت سرپرستی .
4- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن .
5- صدور دستورالعملها و ضوابط مربوط .
6- نظارت در تهیه گزارشهای مالی و بودجهای مؤسسه .
7- نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور استخدامی و مالی و معاملاتی .
8- شرکت در کمیسیونها سمینارها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات لازم .